دختربهار
دختربهار

سلام امروز میخوام خیلی خلاصه چندتا سوال ازشما  بپرسم؟؟؟پاسخ هاتون هم محدودیتی نداره وهرچه دل تنگت خواهدبگو!!!خواهشم اینه که این سوالات روهمینجا پاسخ بدین دست تک تکتون رومی بوسم......

اول=یک انتقادویک حسن خوب ازاین وبلاگ بنویس؟

دوم=تا حالا این وبلاگ تا چه حد تونسته مفیدباشه واساسا مورد قبولت هست یانه؟

سوم=یک نمره از صفرتابیست به این وبلاگ بده؟

چهارم=باتغیرنام این وبلاگ موافق هستی؟اگه بله لطفا یک اسم پیشنهاد بده؟

پنجم= دوستی دارین این وبالگ درباره چه موضوعات باشه؟

ششم=به طور کلی عمریک وبلاگ چقدره؟

هفتم=اگه توبه جای من مدیر وبلاگ بودی چیکارمیکردی؟

هشتم=به نظرتومن چه جورادمی هستم؟

همه نظرات روپس از تاییدنمایش میدم چون دوست دارم اول خودم بخونم

پاسخ به همه سوال ها اجباری نیست ولی ممنون میشم اگه پاسخ کامل بدین

نقدوپاسخ منصفانه داشته باشین



نظرات شما عزیزان:

اکیلا
ساعت12:06---22 مهر 1390
انتقاد : قالبش زیبا نیست عوضش کن.

برای من که خیلی مفید بوده مخصوصا اون دختربچه که با گیتار...مورد قبولم هست.

نمره :20

درباره : تنهایی

ششم : نمیدونم

هفتم : قالبشو عوض میکردم

هشتم : ادمی مثل حضرت حوا هستی.


پاسخ:سلام ازنظرت سپاسگزارم مرسی که بیست دادی ووبم برات مفیدبوده اون پسره نه دختر بعدگیتارنمیزنه اکاردئون میزنه قالبشودوست دارم خودم درباره شخصیتی که گفتی نمیدونم چی بگم واما بازم سپاسگذارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهچهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:, توسط کوهستان
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.